Podjetje, ki hitro širi svoje poslovanje, išče izkušene strokovnjake s področja marketinga. Glavne odgovornosti vključujejo izboljšanje merljivih kazalnikov uspešnosti (KPI) za nadzor in izboljšanje produktivnosti zaposlenih, načrtovanje, organiziranje, usklajevanje in nadzor nad delovnimi procesi v oddelku marketinga ter poudarek na inovacijah in kreativnosti pri oblikovanju digitalnih marketinških kampanj.
Izbranemu kandidatu nudimo:
- Strokovno uvajanje in priložnost za učenje,
- možnost dodatnega bonusnega nagrajevanja,
- zaposlitev z osredotočenostjo na dolgoročno sodelovanje.
Glavne naloge izbranega kandidata bodo:
- Izboljšanje merljivih kazalnikov uspešnosti (KPI) za spremljanje in izboljšanje produktivnosti zaposlenih,
- načrtovanje, organiziranje, usklajevanje in nadzor nad delovnimi procesi v oddelku marketinga,
- inovacija in kreativnost: Poudarek na pomembnosti inovacij in kreativnosti pri oblikovanju digitalnih marketinških kampanj. Raziskovanje novih tehnologij in pristopov za dosego ciljne publike na učinkovite in edinstvene načine,
- redna organizacija sestankov oddelka marketinga, ki sestoji iz NOTRANJIH IN ZUNANJIH SODELAVCEV, pregled tedenskih aktivnosti za doseganje načrtovanih strateških, dolgoročnih in tekočih ciljev,
- spremljanje proračuna za oglaševanje, s poudarkom na učinkovitosti in optimizaciji stroškov,
- sodelovanje z analitičnimi ekipami za nenehno merjenje in izboljšanje učinkovitosti kampanj, zlasti glede na ROI in ROAS,
- učinkovito komuniciranje z vodstvom ter ostalimi oddelki v podjetju,
- implementacija metod za nadzor in upravljanje delovne uspešnosti ekip, ki delajo v pisarni ter na daljavo (delo od doma),
- krepitev ekipe na podlagi strateških ciljev ter skladno z vrednotami in vizijo podjetja,
- sodelovanje z zunanjimi strategi in vpeljava novih delovnih metodologij,
- spremljanje razvoja novih tehnologij in orodij umetne inteligence ter priprava predloga za njihovo vpeljavo v delovne procese.
Od kandidatov pričakujemo:
- Diploma iz marketinga, komunikacij, poslovne administracije ali sorodnega področja,
- dokazane izkušnje (3+ leta) na vlogah vodenja marketinga,
- močne veščine digitalnega marketinga, e-poštnega trženja, upravljanja družbenih medijev, oblikovanja in vsebinskega trženja,
- Izjemne komunikacijske in medosebne sposobnosti, s sposobnostjo učinkovitega sodelovanja med ekipami in vplivanja na deležnike na vseh ravneh,
- ustvarjalno razmišljanje in sposobnost reševanja problemov, s strastjo do nenehnega učenja.
Ne spreglej, kaj se skriva spodaj!
Sorodna delovna mesta
Ojoj, žal trenutno v naši bazi ni nobene odprte pozicije s tega področja dela. Poglej seznam vseh delovnih mest.