Izbranemu kandidatu nudimo:
- Priložnost za študente ustreznih smeri (kadrovski menedžment, pravo, psihologija),
- pridobivanje praktičnih izkušenj v dinamičnem okolju,
- dopoldansko delo
Glavne naloge izbranega kandidata bodo:
- Administrativna podpora pri spremljanju in pripravi poročil,
- organizacija internih dogodkov,
- udeležba na sestankih ter sodelovanje pri ključnih projektih na področju etike in skladnosti poslovanja,
- podpora pri prilagajanju gradiv za usposabljanje in ozaveščanje iz angleškega v slovenski jezik
Od kandidatov pričakujemo:
- Študente ustreznih smeri (kadrovski menedžment, pravo, psihologija),
- fleksibilen delovnik prilagojen študijskim obveznostim,
- komunikativnost
Ne spreglej, kaj se skriva spodaj!
Sorodna delovna mesta
Specialist na oddelku projektnega inženiringa m/ž/d
Podpora projektnemu inženiringu pri optimizaciji procesov, pripravi dokumentacije in projektnih nalogah
Raziskovalec v razvoju farmacije m/ž/d
Sodelavec pri strokovnih projektih in administrativnih nalogah v laboratoriju
Strokovnjak za laboratorijsko opremo in podporne procese m/ž/d
Vzdrževanje, upravljanje in tehnična podpora laboratorijske opreme
Sodelavec za administrativna dela na oddelku Proizvodnje aseptičnih izdelkov m/ž/d
Administrativna podpora na oddelku za proizvodnjo aseptičnih izdelkov
Specialist na oddelku etika in skladnost podjetja m/ž/d
Administrativna podpora na področju etike in skladnosti poslovanja
Specialist na oddelku etika in skladnost podjetja m/ž/d
Administrativna podpora na področju etike in skladnosti poslovanja
Sodelavec na oddelku logistike in distribucije m/ž/d
Administrativna podpora pri dokumentaciji, spremljanju transportov in poročilih
Specialist na oddelku komercialne dejavnosti m/ž/d
Administrativna podpora v oddelku komercialnih dejavnosti
Pomoč na oddelku kakovost m/ž/d
Administrativna podpora in urejanje dokumentacije na oddelku kakovosti
Sodelavec v kadrovski službi m/ž/d
Podpora pri administrativnih in organizacijskih nalogah ter iskanju in selekciji kadrov v kadrovski službi