Izbranemu kandidatu nudimo:
- Dinamično delovno okolje in priložnost za pridobivanje novih znanj,
- fleksibilen delovni čas,
- možnost dolgoročnega sodelovanja in osebnega razvoja,
- delo v urejenem in profesionalnem okolju
Glavne naloge izbranega kandidata bodo:
- Organizacija in vodenje administrativnih procesov v tajništvu,
- priprava, urejanje in arhiviranje dokumentacije ter skrb za ažurnost evidenc,
- sprejemanje in usmerjanje telefonskih klicev, elektronske in fizične pošte,
- načrtovanje in organizacija sestankov, dogodkov in drugih poslovnih aktivnosti.
- koordinacija komunikacije med različnimi oddelki ter z zunanjimi partnerji,
- skrb za pravilno shranjevanje občutljivih informacij in dokumentov v skladu z varnostnimi standardi,
- nabave pisarniškega materiala ter organizacija delovnih potrebščin,
Od kandidatov pričakujemo:
- Odlične organizacijske in komunikacijske sposobnosti,
- natančnost, zanesljivost ter sposobnost dela pod časovnimi pritiski,
- dobro znanje slovenskega in angleškega jezika,
- računalniška pismenost (MS Office: Word, Excel, PowerPoint, Outlook),
- samoiniciativnost in prilagodljivost pri obravnavi različnih nalog,
- prednost imajo kandidati s predhodnimi izkušnjami na področju administracije ali dela v tajništvu